serducha

GRY

wtorek, 7 stycznia 2014

Zapomnij i nie kochaj ..♥..

Któregoś wieczoru, mama 15 letniej córki weszła do jej pokoju i powiedziała: -Wiesz... Dziś po twoich 15 urodzinach postanowiłam ci opowiedzieć historię którą przeżyłam mając właśnie 15 lat. Matka usiadła na łóżku córki i zmrużyła oczy z których wypłynęła łza. Popatrzyła w okno rozświetlone światłem księżyca. -Masz swojego idola? Lub chłopaka który ci się tak podoba że gdy o nim myślisz to płakać ci się chce? Córka bez namysłów odpowiedziała: -No tak. To teraz wyobraź sobie że jesteś mną, czyli bohaterką tego opowiadania. -Dobrze. Matka znów zmrużyła oczy. -A więc działo to się w tym mieście... Stałam wieczorem na ulicy głównej gdzie znajduje się dużo sklepów. Byłam tylko ja i moja mama i ktoś kto szedł w moją stronę ale obok. Patrzył w podłogę i szedł powolnym krokiem jak na spacerze. Lekko uniósł głowę a jego twarz oświetliły latarnie. Prószył śnieg a on był w beżowym płaszczu. Wołałam: -Mamo! Mam.... Stanęłam w miejscu jak wryta z otwartą buzią i patrzyłam na tego gościa. On zauważył że na niego patrzę, więc tez popatrzył na mnie. Wpatrywałam się w jego cudne oczy i gdy był już koło mnie zapytałam: -Jak masz na imię? -Ja...?? Ashira Tsu... -Tukama? Przerwałam mu. -Tak! Skąd wiesz? Odpowiedziałam: -Ty to Niku no nie? Tak cie przezywają. -Tak! Na pewno byłaś fankom mojego zespołu! -no tak ale dlaczego byłam? Ja jestem waszą fanką a szczególnie twoją. On zasmucony powiedział: -Oj, nie... Rozpadliśmy się. Dlatego tu przyjechałem aż z Japonii. Zaczęłam płakać (ostrzegam że w tym opowiadaniu teraz prawie w ciąż płacze). Obięłam Niku: -Wiesz że Cie kocham i nie mogę uwierzyć że tu jesteś. Zobaczyłam ciemność i poczułam się jakbym zasnęła. Obudziłam się w moim łóżku a Niku stał w progu mojego pokoju. Szedł w stronę mojego łóżka i usiadł. Popatrzyłam na niego a on zbliżył się i pocałował mnie. Gdy byliśmy przytuleni to szepnął mi do ucha: -Kocham Cię. Widziałam w jego oczach łzy. Ja tez wciąż płakałam. Odwróciłam się a on usiadł w innym miejscu. Położyłam się na jego kolanach. Zapłakana mówiłam: -Mi się to śni prawda?? -Nie to jest na prawdę... -Wytłumacz mi więc kilka rzeczy. -Słucham...(Głaskał mnie po głowie) -Dlaczego przyjechałeś akurat do polski i do tego miasta? -Bo gdy mój zespół się rozpadł chciałem gdzieś wyjechać. Weszłem na forum podpisanych petycji o przyjazd mojego zespołu do polski. Ostatni podpis był twój. Więc tu przyjechałem. -Dobra. a dlaczego nagle zrobiło się ciemno i znalazłam się w łóżku? -Bo gdy byliśmy na dworze to zemdlałaś i przyniosłem się do domu, do łóżka. -Aha... Popatrzyłam w podłogę i Niku nagle powiedział: -Wyjeżdżam. -CO!!?? -Z powrotem do Japonii. Obiecaj mi że gdy wyjadę zapomnisz o mnie, pokochasz kogoś innego i będziesz szczęśliwa. Zapomnij i nie kochaj. Znowu zapłakana tuliłam go i trzymałam za rękę. -A ty obiecaj że nie zapomnisz o tej dziewczynie która gdzieś tam zawsze będzie. Pocałowaliśmy się, on wstał puścił moją rękę i wyszedł. W sercu wciąż słyszałam słowa kocham Cię. -I co było potem? -Już go nigdy nie widziałam, Zapomniałam i nie kochałam. Bo mu to obiecałam. Chciałam ci to tylko opowiedzieć i znów zapomnieć. Chciałam ci pokazać że marzenia się spełniają.





KONIEC..



Myślę że się podoba .. 

Wchodź na inne stronki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz