serducha

GRY

niedziela, 5 stycznia 2014

Historia urwana z bajki ..♥..

Więc  tak . Pewnego zimnego ranka kiedy byłam w Tesco zobaczyłam Dawida oraz dział z pampersami . Pobiegłam do niego  i zapytałam czy będzie ze mną ale on odpowiedział że nie chce zdradzać  swoich kwiatonatorek . Więc pobiegłam zapłakana  do Reala  do kasy i poprosiłam o chusteczki . Ale nie miałam  tyle pieniędzy  i poprosiłam jakiegoś przechodnia o kilka groszy . Ale znowu trafiłam na Kwiata . Przeprosił , myślałam że umrę  ale on minie mocno przytulił . Wszyscy się gapili . I powiedział że zostanie ze mną na zawsze  i się chajtneli . A Kwiatonators były zazdrosne i ją zabili , był pogrzeb . Kwiatonators  się cieszyły . A   Dawid chciał to naprawić  i mnie pocałował . Później urodziły się dzieci  i zaczeło się wszystko od nowa . Rok później okazało się że jedno z dzieci choruje na raka  mózgu . Lecz pewnego dnia  Dawid wyjechał  postanowił że żonie tego nie powie że chce wyjechać za  Polskę . Niestety to dziecko umarło :( .  Pewnego dnia spotkał się ze mną a my biliśmy od dawna dla siebie stworzeni bo on piosenkarz a ja aktorka . Dawid był strasznie smutny i nie wiedział co robić porzucił żone  i miał inną  a z nią zdrowe dziecko  , które także miało talent muzyczny :) . A nazwali to dziecko Nadia. Nadia grała na koncertach , miała boską grzywkę i fajowski styl   . Miała powodzenie u chłopców , a pewnego dnia napadło ją kilka zbirów i chciało ją porwać , ale na szczęście jej kochany i boski ojciec uratował ją ale dostał nożem . Lecz widziały to jego wierne fanki i zabiły ich  i uciekły z Dawidem i Nadią  świętować zwycięstwo . Lecz zobaczyła to wszystko policja i poszły do więzienia , płakały :*( . Ale Dawid je z tamtąd  wyją i poszedł siedzieć za nie :( . Ale kwiatonatorki spotkały Fione , która głową rozwaliła ścianę i opuściły więzienie . Po latach Dawid znowu trafił lecz na kilka dni wyszedł i pierwsze co zrobiły to urządziły zlot fanów . Dawid zaszedł w ciąże o.0  z fanką the  wanted  ale poronił .  I  zaszedł w drugą ciąże i nie poronił . Historia skończyła się sukcesem Dawidka. 

******
Myślę że się podoba dziękuje kwiatonators .. 

Pozdrowionka ;3 #Aloha 


Wejdź na inne stronki :

1 komentarz: