serducha

GRY

wtorek, 10 grudnia 2013

Zima ........ :)

 Tag : Kocham Zimę <3 



Dzisiaj zapraszam Was na tag "Kocham zimę". W sumie za oknem jeszcze nie ma śniegu ale zaczął się jednak już ten grudzień ;) Połączyłam pytania z różnych blogów bo widziałam kilka wersji tego tagu. Zapraszam Was także do odpowiedzenia na pytania :)

1. Ulubiony napój na zimę?
Jest to jak zawsze herbata w różnych smakach lub Kakałko .. 

2. Opisz swój "wymarzony" zimowy wieczór.
Dużo śniegu za oknem, ciepły kocyk, gorąca herbatka, laptop i więcej do życia nic nie potrzebne  ...
3. Jakich kosmetyków najczęściej używasz zimą?
Jest to na pewno krem do rąk, pomadka ochronna , mascara ...
4. Ulubiony produkt do ust.
Pomadka do ust ochronna smaku mango ;)

5. Ulubiona świeca.
Moją ulubioną świecą jest świeca o zapachu truskawek 

6. Ulubiony dodatek/ubranie.
Sweterek i czapunia 

7. Ulubiona fryzura na zimę.
Zimą zazwyczaj mam związane włosy w kitkę bo strasznie mi się elektryzują od czapki.

8. Co najbardziej lubisz zimą?
Najbardziej lubię śnieg .. 

9. Wolisz siedzieć w domu czy spędzać czas na dworze w zimowe dni?
Chciałabym siedzieć na dworze ale wiem że skończyłoby się to u mnie chorobą więc częściej siedzę w domu.

10. Piosenka, którą najczęściej słuchasz zimą?
11. Ulubiony lakier do paznokci na zimę?
Moim ulubionym lakierem jest Turkusowy z essy 

12. Co lubisz robić na dworze zimą?
Spacerować i patrzeć jak pada śnieg (no ale niestety na razie ciągle go brak).

13. Lubisz spędzać czas przy kominku zimą?
Nie mam kominka :P

14. Chodzisz na roraty w okresie adwentu?
Raz na jakiś czas pójdę ..
15. Czy zima jest według ciebie magiczną porą roku?
Jest to moja ulubiona pora roku, a jak dojdą jeszcze ozdoby świąteczne na ulicach to klimat niesamowity <3


16. Czego nie znosisz w zimie?
Mrozów, chyba jak każdy.

17. Umiesz jeździć na łyżwach/nartach/snowboardzie?
Nie, jestem kaleką sportową :D

18. Na co patrzysz, gdy wybierasz czapkę/szalik/rękawiczki?
Przede wszystkim na kolor kurtki lub płaszcza. W tym roku mam czarną czapkę, szalik i rękawiczki które pasują do mojej nowej białek kurtki i czarnego płaszcza.

19. Z czym najbardziej kojarzy ci się zima?
Z ciasteczkami korzennymi i musem jabłkowym z cynamonem. No a poza takimi rzeczami związanym z kuchnią to chyba święta.


20. Najładniejsze wspomnienie związane z zimą.
Hmm... niech to wspomnienie pozostanie w mojej głowie ;)

21. Ulubiony trend w modzie na zimę.
Ogólnie trendów nie śledzę i nie mam pojęcia co jest modne... Ale na pewno bardzo lubię leginsy w reniferki :D

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję że śnieg w końcu spadnie i będzie już prawdziwa zima :D


Zapraszam na moje stronki: : 


                                         Pozderki <33








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz